07 Disember 2008

Ulasan Tentang Ebook Panduan Seo

Assalamualaikum semua dan salam sejahtera diucapkan.

1. Pada kali ini saya ingin mengambil kesempatan menggunakan ruangan ini untuk menterjemahkan pandangan saya berhubung Ebook "Panduan SEO Google Cara Inspiration" yang hangat diperkatakan sekarang.

2. Secara ringkasnya ia menerangkan pengetahuan dan teknik bagaimana untuk mendapat kedudukan yang terbaik di google.com.

3. Di sini saya suka untuk menyatakan yang mana "Panduan SEO Google Cara Inspiration" adalah lebih mudah difahami kerana gaya tulisan yang mudah tambahan lagi diterjemahkan dalam Bahasa Malaysia disamping mempunyai gambarajah yang mudah diikuti oleh semua.

4. Penulisnya yang dikenali sebagai En.Busiai B. Seman telah menulis dengan jayanya sebanyak 97 muka surat yang sarat dengan langkah-langkah dan tips-tips yang menarik untuk menjadikan website/blog anda yang terbaik di google.com

5. Ini bukan satu harapan tetapi lebih kepada kebenaran, saksikan sahaja website si penulis yang berjaya menduduki tempat yang pertama dalam senarai google.

6. Saya sendiri pun berpuas hati dengan pembelian Ebook ini kerana merasakan berbaloi dengan harganya yang berpatutan dengan harga RM 56 sahaja berbanding dengan kebaikan yang bakal kita perolehi nanti. Bak kata perpatah usaha tangga kejayaan.

2 ulasan


EmoticonEmoticon