12 Disember 2008

RAHSIA MENUNTUT WANG ANDA..

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua.

1. Suatu ketika dahulu isu ini hangat diperkatakan sehingga tersiar di Akhbar The Star bertarikh 9 Sept 2005 iaitu Hampir RM 1,500,000,000.00 atau RM 1.5 billion wang rakyat Malaysia masih lagi tidak dituntut dari Jabatan Akauntan Negara !!

2. Namun cerita itu bagaikan tengelam di tiup angin kerana tidak siapa pun tahu rahsia untuk menuntut wang tersebut. Mujurlah kini ada seorang yang prihatin, sudi berkongsi dan membongkar pengalaman beliau ketika berkursus di Jabatan Akauntan Negara serta pengalamanya dalam menuntut wang dividen beliau sendiri.

3. Ebook yang diberi nama Tuntut Wang Anda Segera dan penulisnya dikenali sebagai En. Kamarulzaman Baharom telah berjaya menerbitkan ebook yang berkualiti tinggi dengan bahasa yang mudah difahami tambahan pula ianya ditulis dalam Berbahasa Malaysia serta padat dengan tips-tips yang berguna dalam menuntut wang anda.

4. Rebutlah peluang ini kerana, Sebagai jualan promosi, ebook ini ditawarkan dengan harga yang cukup berpatutan iaitu hanya RM 20.00 sahaja. Anda pasti tidak menyesal kerana dengan RM 20.00 anda bakal menuntut wang anda mungkin berpuluh ribu ringgit yang sekian lama tersimpan didalam Jabatan Akauntan Negara.. Untuk maklumat yang lebih jelas, sila klik di sini :


EmoticonEmoticon