31 Mei 2010

Tidur Dengan Lebih 20 Wanita

1. Dunia sekarang adalah lebih terbuka tanpa membatasi sesuatu hubungan yang jauh lebih berbeza dengan zaman dahulu untuk membuat sesuatu apalagi untuk menjalin hubungan cinta antara 2 insan.

2. Zaman kini pelbagai teknologi tersedia tetapi disalahgunakan oleh pihak-pihak tertentu sehingga dengan rasa bangga ada yang menyatakan bahawa dia telah tidur dengan lebih dari 20 teman wanitanya pada usia yang sanggat muda iaitu 20'an.

3. Dari wanita yang bergelar anak dara, wanita janda sehingga ada juga isteri orang yang pernah dijalinkan hubungan kekasih dengannya tanpa rasa segan silu mengaku pernah terlanjur dengan semua pasangan tersebut.

4. Ini semua dari kesempatan dan salahguna dunia IT yang menjerumus dirinya ke kancah maksiat tanpa memikir kesan buruk sama ada dari segi dosa dan kesihatan dirinya.




5. Awas kepada mereka yang gemar berchatting YM ataupun mereka yang gila FB kerana itu adalah punca dan berisiko tinggi untuk dijadikan mangsa dari mereka yang gersang dan ketandusan kasih sayang kononnya.

6 ulasan

Benda sedapkan

BUAT APA SAMPAI 20? RASA SAMA JER

apa2 pun ingat DOSA dulu..

tunggu,,esok lusa, anak, isteri dia pula orang lain kerjakan...bagitulah pusingan nya..

oh ya ker?
memang dia tak pikir dosa !

dh pnh jd pd 1 of my student..br knl kt fb 1 bln tp dh berani buat..


EmoticonEmoticon