16 Mei 2009

Rancangan Perniagaan Di my KERTAS KERJA

Assalamualaikum kepada semua sahabat dan para pelawat.

1. Perniagaan merupakan salah satu bidang kerja yang popular dan menjadi pilihan masyarakat masa kini memandangkan kerja yang diusahakan adalah untuk diri sendiri disamping bebas mengikut masa sendiri.

2. Untuk menceburi bidang perniagaan bukan sesuatu yang mudah dan bukan sesuatu yang mustahil untuk berjaya. Dalam bidang tersebut, nasib turun naik adalah perkara biasa ditempuhi kerana itu adalah asam garam perniagaan dan hanya mereka yang cekal dan tabah sahaja yang akan berjaya.

3. Memang tidak dapat dinafikan bahawa modal adalah sesuatu yang mempunyai peranan besar dalam menjalankan perniagaan tambahan pula perniagaan yang melibatkan keuntungan besar.

4. Hampir 85% daripada mereka yang menjalankan perniagaan adalah mereka yang memohon pinjaman dari pihak yang menawarkan perkhidmatan pinjaman termasuklah perniagaan industri kecil dan sederhana (IKS).




5. Untuk mempunyai modal dalam mengurus tadbir perniagaan, biasanya Bank adalah agensi pilihan para perniaga sebelum agensi dari pihak kerajaan.

6. Tetapi untuk mendapatkan kelulusan pinjaman anda haruslah mematuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan. Yang paling penting adalah dengan mengemukakan rancangan perniagaan anda kerana dari sudut itu Pihak Bank akan dapat menilai keupayaan dan prestasi perniagaan anda.

7. Justeru kepada mereka yang inginkan kertas kerja yang berkualiti tinggi disamping harga yang teramat rendah bolehlah melayari mykertaskerja.blogspot.com kerana di laman tersebut padat dengan informasi berkait dengan Kertas Kerja hasil dari Syarikat yang telah berjaya mendapat kelulusan pinjaman.

2 ulasan

Murahnya..

Puas hati, padat dengan isi-isi penting dan harga yang sgt murah. Terima Kasih


EmoticonEmoticon