31 Disember 2008

Qassia Unlimited Backlink

Apakah fungsi backlink? Kita memerlukan backlink untuk meningkatkan pagerank kita dan memudahkan website atau blog kita tersenarai di dalam seacrh engine. Saya ingin berkongsi satu cara yang sedang hangat diperkatakan iaitu Qassia.

Setakat hari ini ia masih di dalam kategori percubaan atau beta. Saya berpendapat ia pasti akan menjadi lebih hangat setelah Qassia mencapai bilangan ahli yang dikehendaki. Untuk makluman anda, Qassia.com mempunyai pagerank 5 dan traffic yang tinggi.

Jadi, segeralah mendaftar dan dapatkan backlink dari website ini. Anda perlu mendaftar dengan menggunakan link referral dari seseorang. oleh itu, saya telah menyediakan link atau banner untuk anda mendaftar, klik banner kecil dibawa



Dapatkan lagi habuan lumayan yang turut disediakan untuk anda.. Semoga Berjaya

6 ulasan

tak silap saya, itu link ke personal account awak. kalau ada masa, registerlah satu account di arakian.com. made in malaysia.

thanks.

saya stuju 100%..mmg tol pompuan kuat..haha..tp rasenye ade lg kot..erm nanti nk pk jap

Kuat seks tak?

Dr.Love..xtaula nk kate cane...tp xsemua pompuan kuat seks..laki ade lg truk tau..tp kalau ikut nisbah mmg pompuan dikurniakan 1 akal dan 9 nafsu..harus diingat nafsu yg dimaksudkan bkn hanya menjurus kpd nafsu syahwat shj tau...

betul2 saye setuju sangt.hahahaha.salam ziarah

aik, ni citer pasal qassia, apsal citer pasal pompuan tiba tiba.


EmoticonEmoticon