26 Disember 2008

Nilai Harga Sesebuah Blog.

Assalamualikum dan salam hormat semua.

Pernahkah anda terfikir, berapakah nilai harga blog anda? Adakah Berbaloi dengan segala titik peluh anda selama ini yang bersungguh-sungguh untuk menjadikan yang terbaik?

Apa yang saya ingin kongsikan sekarang adalah terdapat sebuah layanan di internet yang menawarkah perkhidmatan dalam menilai harga blog yang anda miliki. Caranya sangat mudah tidak perlu bayar ataupun mendaftar, hanya perlu memasukkan alamat Blog anda dan tekan butang Submit.

Anda akan lebih mengetahui nilai blog anda tersebut sebaik sahaja membuat perkara diatas.Ini hanya satu penilaian dan nilai yang dianggar adalah dalam Dollar dan ada juga dalam RM.Mungkin selepas ini anda bolehlah meletakan harga blog anda dengan berpatutan jangan main hentam jer.. Selain itu,anda juga boleh meletakan hasilnya di blog anda seperti dibawah ini dengan copy & paste code yang tersedia nanti


My blog is worth $100,129.08.
How much is your blog worth?





My blog is worth RM300.387.84.



How much is your blog worth?




Anda berminat untuk mencubanya? Sila Klik DISINI untuk Dollar,dan klik DISINI untuk RM.

7 ulasan

Terima kasih kak EmahTimah

Untuk suka-suka oklah guna widget tu..
Sebab ianya tak melambangkan nilai sebenar harga blog kita

boleh tukar skrip

img src="http://images.business-opportunities.biz/blogworth/gw.jpg

gantikan dgn image kita sendiri...dulu2 masa mula2 berblog letak gak nilai2 ni..
skrg ni nilai blog di ukur dgn Alexa atau pun PR

saya tak pernah guna banner exchange
kalau link exchange, tiada masalah

Salam erma fatimah,eh silap emahtimah :)
boleh kita bertukar link?

http://blogahmadtarmizi-miji.blogspot.com

Salam emahtimah,link ke blog anda telah saya letakkan di blogrool saya,harap anda juga sudi letak link ke blog saya-

http://blogahmadtarmizi-miji.blogspot.com


EmoticonEmoticon